Prisbelønnet spahotel i fjeldene

Norefjell Ski & Spa, Norefjell, Buskerud, Norge

Hoteloplysninger

Kom helt ned i tempo på prisbelønnet spahotel i naturskønne bjergomgivelser i Norge, inklusive morgenmad, adgang til pool og fitness med mere
  • Prisbelønnet resort i naturskønne omgivelser: Norefjell Ski & Spa har vundet indtil flere priser, og du er sikret et ophold, hvor din velvære er i fokus. Værelserne byder på komfortable møbler og moderne faciliteter, der sikrer dig en høj komfort, og stilen er inspireret af det omgivende landskab.

• Kom i balance i spaen: Efter en dag spækket med fysiske udfoldelser kan du besøge spaafdelingen (mod ekstra betaling). Her kan du lade stress og bekymringer fordufte og finde din indre ro og balance. Du kan også besøge Bøseter Bad & Trening og slappe af i poolen eller holde formen ved lige i fitnesscentret.

• Når sulten melder sig: Hotellets moderne restaurant serverer klassiske retter tilberedt af lokale råvarer, som kan nydes sammen med den smukke udsigt. Resortet har også et pizzeria og en bar, hvor du kan bestille enkle retter og drikkevarer, når sulten og tørsten melder sig.

Faciliteter

- Restaurant og bar
- Spa
- Pool
- Fitnessfaciliteter
- Klatrevæg
- Wi-Fi

Sådan kommer du dertil

Norefjell Ski & Spa ligger kun halvanden time fra Oslo og Gardermoen Airport. Fra Noresund kommer en rundkørsel med en Statoil-station på højre side. Drej til venstre i rundkørslen, og kør videre over broen. Drej herefter til venstre igen mod Øvre Norefjell og Norefjell Ski & Spa. Ved vejbommen opkræves et gebyr på 50 NOK, hvorefter du kører cirka halvanden kilometer videre. Kør mod Norefjell og Eggedal, og tag næste afkørsel til højre. Følg skiltene. Velkommen!

Godt at vide

Hotellet anbefaler at bestille spabehandlinger i god tid. Bemærk venligst, at gæster skal være over 18 år for at få adgang til spaen.

Indrejsekrav

Pas og visum samt sundhedsfaglige anbefalinger og retningslinjer (inkl. dem, der er COVID-relateret) kan ses på Udenrigsministeriets hjemmeside. Det er dit ansvar at sikre, at dig og dine medrejsende har alle de nødvendige rejsedokumenter samt opfylder andre indrejserestriktioner, inden du rejser. Rejsende er ligeledes selv forpligtede til at opsøge de officielle og opdaterede anbefalinger for eventuelle vaccinationer. Kontakt din læge eller besøg SSIs hjemmeside for yderligere oplysninger.

Faciliteter

Beliggenhed og i nærheden

static map

Bøseter, 3536 Noresund, Norge

Nyd herlige spaoplevelser omgivet af Norges smukke fjeldlandskab. Norefjell Ski & Spa ligger nordvest for Oslo – 800 meter over havets overflade – og giver dig rig lejlighed til at udforske de naturskønne omgivelser på et af nordens flotteste resorter.

Resortet er omgivet af et flot terræn, som byder på muligheder i alle retninger. Det skorter i det hele taget ikke på aktiviteter, hvor vintermånederne særligt indbyder til skiløb. Det kan også være, at naturen lokker til vandring eller måske endda løbeture i den norske landskab, som nok skal sørge for, at du får glød i kinderne uanset, hvilket tempo du vælger.